Targi ISH od lat gromadzą profesjonalistów z całego świata, związanych z branżą wyposażenia łazienkowego, branżą instalacyjno-sanitarną. Tegoroczne targi odbędą się pod hasłem „Rozwiązania dla zrównoważonej przyszłości”, podkreślając rosnącą rolę ekologicznych i efektywnych technologii w sektorze HVAC + Water. W dniach 17-21 marca 2025 marka Deante na stoisku G70 w hali 4.1 zaprezentuje swoje rozwiązania.

Strefa łazienki
Podczas targów we Frankfurcie nad Menem, Deante zaprezentuje szeroką gamę produktów, w tym nowoczesne kolekcje armatury łazienkowej i kuchennej, umywalki, zlewozmywaki granitowe, brodziki oraz inne elementy wyposażenia wnętrz.
Wśród flagowych produktów marki znajdzie się deszczownica Silia z kolekcji Deante Design Studio, która w 2024 roku zdobyła prestiżową nagrodę w konkursie Red Dot Design Award.
Na stoisku zaprezentowane zostaną produkty z kolekcji łazienkowych Deante, takie jak Blur, Sense, Therm i Correo, Arnika i Temisto, które doskonale pasują do różnych stylów aranżacji i zmieniających się potrzeb użytkowników.
Strefa kuchni
W przestrzeni skupiającej się na rozwiązaniach kuchennych szczególną uwagę producent poświęci innowacyjnym zlewozmywakom granitowym Magnetic. Kolekcja zaprojektowana przez Deante Design Studio, wyróżnia się wbudowanymi magnesami umożliwiającymi łatwe mocowanie dedykowanych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy mogą personalizować przestrzeń roboczą w kuchni, dostosowując ją do swoich potrzeb.
Uzupełnieniem prezentowanej oferty będą kuchenne kolekcje Momi, Corda i Eridan. Na stoisku Deante będzie można zobaczyć proces powstawania armatury – od koncepcji, przez model 3D, aż po gotowy produkt. Ekspozycja w formie obrotowych kubików pozwoli odwiedzającym na interaktywne doświadczenie produktów marki.
Projekt stoiska
Inspiracją do stworzenia projektu stoiska Deante podczas targów był wyróżniony koncept Alicji Ragankiewicz-Drabowicz – laureatki konkursu dla architektów i projektantów, zorganizowanego przez markę w 2023 roku. Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja łazienki łączy funkcjonalność z estetyką, harmonijnie podkreślając zaangażowanie firmy w tworzenie unikalnego wzornictwa.

W koncepcję wpisują się ilustracje zawarte w materiałach promocyjnych, opracowane przez artystkę Hannę Walczak, absolwentkę Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jej twórczość, inspirowana naturą, szczególnie roślinnością i wodą, nadaje całości niepowtarzalny charakter. Elementy te doskonale wpisują się w filozofię PROECO marki Deante, która konsekwentnie dąży do wdrażania zrównoważonych rozwiązań i promowania świadomego podejścia do projektowania i produkcji.