fot. Ceramika Paradyż (2).JPG

Akademia Paradyż po raz kolejny będzie szkolić specjalistów

Jesienią rusza kolejna edycja programu szkoleniowego marki Ceramika Paradyż.

06 wrz 2021

Jeden z największych producentów płytek ceramicznych w Polsce, Ceramika Paradyż, rozpoczyna realizację programu inspiracyjno-szkoleniowego dla specjalistów, który ma na celu podnieść kwalifikacje zawodowe, rozwijać umiejętności i edukować profesjonalistów branż projektowej i wykończeniowej. Nowa idea Akademii Paradyż zrzeszy projektantów i architektów wnętrz, partnerów biznesowych oraz wykonawców zajmujących się realizacją.

Marka Ceramika Paradyż kładzie ogromny nacisk nie tylko na stałe rozwijanie portfolio produktowego, ale również edukację i poszerzanie wiedzy profesjonalistów. Praktyczna wiedza oraz inspiracja jest niezbędna w pracy wielu zawodów związanych z projektowaniem, oraz realizacją wnętrz. Innowacyjny, kompleksowo rozwiązany program szkoleń odpowiada na potrzeby współczesnego rynku branży ceramicznej i umacnia pozycję oraz rozpoznawalność marki na rynku.

Akademia Profesjonalisty_fot. Ceramika Paradyż.JPG
Akademia Profesjonalisty, fot. Ceramika Paradyż

Powrót Akademii Paradyż

Pierwsza edycja program Akademia Paradyż odbyła się jeszcze w październiku 2018 roku w Łodzi. Wydarzenie było przede wszystkim skierowane do właścicieli i osób związanych z salonami sprzedaży materiałów wykończeniowych. Obecna edycja rozszerzy się na działania poza sektor B2B i pozwoli uczestniczyć również architektom, projektantom oraz wykonawcom ceramicznego segmentu branży budowlanej. Program nowej Akademii Paradyż zostanie podzielony na 3 filary: Akademię Biznesu, Akademię Wielkiego Formatu oraz segment dedykowany architektom. Akademia Biznesu będzie kontynuować pierwotną ideę B2B i skupia się na potrzebach partnerów biznesowych marki Ceramika Paradyż. Akademia Wielkiego Formatu to segment skierowany do wykonawców, w którym mogą poznać najnowsze produkty, rozwiązania i techniki pracy z nowoczesnymi materiałami ceramicznymi. Architekci z kolei otrzymają zaproszenia na liczne szkolenia, konferencje i panele dyskusyjne o trendach, inspiracjach i najciekawszych produktach do realizacji pięknych przestrzeni.

- „Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę”. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.

I edycja Akademii Paradyż, Łódź 18 października 2018 roku_fot. Ceramika Paradyż.jpg
I edycja Akademii Paradyż, Łódź 18 października 2018, fot. Ceramika Paradyż

Akademia Wielkiego Formatu

Wczesną jesienią startuje Akademia Wielkiego Formatu. To autorski cykl warsztatów i szkoleń, gdzie każdy z uczestników może zdobyć zarówno ogrom wiedzy teoretycznej, ale również możliwość praktycznej pracy z produktami ceramicznymi marki Ceramika Paradyż. Uczestnicy pod okiem specjalistów będą mogli zdobyć praktyczne doświadczenia z cięcia i obróbki płyt wielkoformatowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Pierwsze spotkanie z cyklu Akademia Wielkiego Formatu jest zaplanowane na 23 września i odbędzie się w Malborku. Kolejne będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie marka planuje stworzenie specjalnych przestrzeni szkoleniowych. Uczestnicy będą też mieli możliwość skorzystania z informacji zamieszczanych na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy będą dzielić się poradami technicznym, nowinkami oraz informacjami o kolejnych inicjatywach marki. Ceramika Paradyż pojawi się też na tegorocznych targach Warsaw Home i weźmie udział w wydarzeniach Archiday. Przedstawiciele marki poprowadzą warsztaty dla projektantów i będą dzielić się fachową wiedzą z uczestnikami paneli dyskusyjnych.

fot. Ceramika Paradyż.JPG
Fot. Ceramika Paradyż

Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro

Kolejna inicjatywą w ramach działań Akademii Paradyż są programy szkoleniowe dla partnerów marki. We współpracy z firmą Selena, do której należy marka Tytan Professional, przeprowadzone zostaną szklenia skierowane do wykonawców. Niedługo rozpocznie się też kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, któremu partneruje Ceramika Paradyż. Cykl tegorocznych spotkań będzie skupiał się na zagadnieniach związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia przybliżą uczestnikom wiedzę praktyczną i techniczną z zakresu chemii budowlanej oraz pracy z różnymi rodzajami materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie odbędzie się 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/


- „Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem”. – podsumował Maciej Rychliński.

Tytani Ceramiki_ fot. Ceramika Paradyż.jpg
Tytani Ceramiki. fot. Ceramika Paradyż