zalety baner 1375x700.png

Zamówienie

  • Czy produkt jest dostępny?
  • Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?
  • Czy mogę zmienić albo anulować zamówienie?
  • Czy mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?


Płatność

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Potrzebuję fakturę proforma. Co zrobić?
  • Próba płatności online (karta, BLIK, przelew online) się nie udała, dlaczego i co teraz zrobić?
  • Koszt i czas dostawy


Koszt i czas dostawy

  • Jaki jest czas i koszt dostawy?
  • Czy jest możliwa dostawa w weekend?
  • Czy mogę zlecić dostawę na konkretny dzień i godzinę?
  • Czy w ramach dostawy możliwe jest wniesienie towaru do lokalu?
  • Czy jest możliwość wysyłki za granicę?


Zwroty i reklamacje

  • Jak mogę zwrócić produkt?
  • Ile mam czasu na zwrot?
  • Czy ponoszę koszty przesyłki zwrotnej?
  • Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?


Zamówienie


Czy produkt jest dostępny?

Pokazujemy rzeczywisty i aktualny stan naszego magazynu. Jeśli możesz dodać towar do koszyka, to oznacza, że produkt jest dostępny do zamówienia od ręki i wysyłki.


Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Nie. Zakupy można dokonać bez rejestracji, ale zachęcamy do założenia konta. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość śledzenia statusu zamówienia, podgląd historii zamówienia, możliwość pobrania faktury.


Czy mogę zmienić albo anulować zamówienie?

Wszystko zależy od tego, na jakim etapie jest zamówienie. Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Zweryfikujemy, czy edycja zamówienia jest możliwa.


Czy mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Tak, status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na konto klienta lub w wiadomościach mailowych z naszego sklepu.

Płatność


Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy kilka form płatności: szybkie płatności online (karta, BLIK, przelew internetowy), tradycyjny przelew bankowy oraz płatność za pobraniem.


  • System Przelewy24
    Możliwość płatności szybkim przelewem online z konta, kartą, BLIKiem. Twoją płatność zaksięgujemy od razu po zakończeniu transakcji. Produkty z koszyka zostaną natychmiast zarezerwowane. System umożliwia także złożenie wniosku kredytowego i zakup ratalny. 


  • Przelew tradycyjny 
     Na Twój adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania przelewu bankowego. Księgowanie takiej płatności może trwać nawet kilka dni. Powiadomimy Cię mailowo, gdy przelew do nas dotrze i skierujemy zamówienie do realizacji. Produkty z koszyka zostaną zarezerwowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar.


  • Płatność przy odbiorze
     Twoje produkty zostaną zarezerwowane po zatwierdzeniu zamówienia przez obsługę e-sklepu. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar. Dodatkowy koszt płatności przy odbiorze wynosi 25 zł. UWAGA -  płatność przy odbiorze możliwa jest tylko gotówką. Limit płatności gotówkowej dla kuriera wynosi 8 tys. zł. 


Potrzebuję fakturę proforma. Co zrobić?

Jeśli potrzebujesz faktury proforma, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, które wyjaśni, co należy zrobić oraz w jaki sposób otrzymasz fakturę proforma. 

 

Próba płatności online (karta, BLIK, przelew online) się nie udała, dlaczego i co teraz zrobić?

W większości takich przypadków w Twojej aplikacji bankowej są ustawione za małe limity dotyczące płatności online i/lub BLIK (jednorazowe i dzienne), więc bank nie autoryzował transakcji. Po pierwsze więc należy zmienić limity dla płatności do wartości pozwalającej na opłacenie zamówienia.

 

W przypadku nieudanej płatności nasz system nie przetwarza Twojego zamówienia. Zamówienie cały czas czeka na płatność z systemu Przelewy24, nie przeszło do następnego etapu i naszego systemu sprzedaży. Należy poczekać na wiadomość mailową z systemu Przelew24 (z reguły kilkanaście minut), w którym jest informacja o statusie płatności i link pozwalający na powtórzenie płatności zamówienia. Jako sklep nie mamy informacji o takim linku, a także Twoich limitach, więc całość operacji powtórzenia płatności musisz wykonać samodzielnie.

 

Jeśli nie masz linku do powtórzenia płatności, to po sprawdzeniu zmianie limitów możesz spróbować złożyć i opłacić zamówienie raz jeszcze. Należy wtedy powtórnie włożyć te same produkty do koszyka i przejść cały proces zamówienia. Możesz też wtedy zmienić formę płatności z przelewu online na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem. W takim przypadku, Twoje poprzednie zamówienie, które będzie czekać na płatność, zostanie automatycznie anulowane po jakimś czasie. Nie musisz się martwić, takie nieopłacone zamówienie na pewno nie będzie realizowane. 

Koszt i czas dostawy


Jaki jest czas i koszt dostawy?

Zamówienie przygotujemy i wyślemy w 24h w zależności od dnia i godziny złożenia zamówienia oraz płatności. Dokładny harmonogram znajdziesz w tym miejscu: https://domni.pl/harmonogram-wysylek-domni


Koszt dostawy konkretnego produktu w zależności od ilości, gabarytu i wagi poznasz dodając go do koszyka. Nasz koszyk automatycznie przelicza koszty dostawy przy zmianie ilości produktów w koszyku. Dla zamówień powyżej 2.000 zł dostawa jest darmowa.  Szczegóły dotyczące kosztów dostawy znajdziesz tutaj: https://domni.pl/dostawa


Czy jest możliwa dostawa w weekend?

Nie, firmy spedycyjne i kurierskie, które nas obsługują, nie realizują dostaw w weekendy i dni wolne od pracy np. święta.

 

Czy mogę zlecić dostawę na konkretny dzień i godzinę?

Składając zamówienie można w uwagach wpisać preferowany dzień dostawy, maksymalnie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Takie zamówienie musi być opłacone najpóźniej do 14 dni od jego złożenia. Nie rezerwujemy towaru do wysyłki za pobraniem z przyszłą datą dostawy powyżej 14 dni. Dostawy są realizowane w godz. 8-16. Nie można zlecić dostawy na konkretną godzinę.

 

Czy w ramach dostawy możliwe jest wniesienie towaru do lokalu?

Nie jest możliwe wniesienie do lokalu w przypadku dostaw na palecie, np. płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej, wanien itp. W przypadku niewielkich paczek kurierskich o wadze do 30 kg kurier dostarcza paczkę pod wskazany adres do lokalu.

 

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Jeśli chcesz, żebyśmy dostarczyli przesyłkę za granicę, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta: [email protected]

Zwroty i reklamacje


Jak mogę zwrócić produkt?

Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu zakupionego towaru znajdziesz na stronie: https://domni.pl/zwroty

 

Ile mam czasu na zwrot?

Jako Konsument (nie podmiot gospodarczy) możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Czy ponoszę koszty przesyłki zwrotnej?

Tak, zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.

 

Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

Na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie jej reklamacji masz 48 godzin (dwa dni robocze) od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie, a także fizycznych uszkodzeń towaru (szczególnie płytki ceramicznej, ceramiki sanitarnej, wanien, brodzików, kabin itd.) prosimy je zgłosić w tym nieprzekraczalnym terminie, najlepiej mailowo na adres: [email protected]

Wszystkie informacje dotyczące procesu składania reklamacji odnajdziesz w tym miejscu: https://domni.pl/reklamacje