Kiedy przygotujemy, wyślemy i dostarczymy Twoje zamówienie?
Harmonogram potwierdzenia i przygotowania zamówień do wysyłki, a także dostaw pokazuje poniższa tabela.
UWAGA: podane dni dotyczące wysyłki i realizacji dostaw są planowane i NIE są gwarantowane.
złożenie (opłacenie) zamówienia | przygotowanie i wysyłka | planowana dostawa* |
poniedziałek do 16.00 | wtorek | środa |
poniedziałek po 16.00 | środa | czwartek |
wtorek do 16.00 | środa | czwartek |
wtorek po 16.00 | czwartek | piątek |
środa do 16.00 | czwartek | piątek |
środa po 16.00 | piątek | poniedziałek |
czwartek do 16.00 | piątek | poniedziałek |
czwartek po 16.00 | poniedziałek | wtorek |
piątek do 16.00 | poniedziałek | wtorek |
piątek po 16.00 | wtorek | środa |
sobota, niedziela | wtorek | środa |
dzień wolny (święto) | drugi dzień roboczy po | trzeci dzień roboczy po |
*Podane dni dotyczące wysyłki i realizacji dostaw są planowane i nie są gwarantowane. Z przyczyn niezależnych od nas dzień dostawy może się przesunąć. Dostawy realizują zewnętrzne firmy spedycyjne i ostateczny termin dostawy może wynikać z indywidualnego planowania tras dostaw, a także zdarzeń losowych jak awaria systemów informatycznych, awaria samochodu, wypadek na trasie, brak możliwości dojazdu, zagubienie przesyłki, uszkodzenie towaru, brak kontaktu z klientem itp.
Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z tym proces realizacji zamówień, wysyłek i dostaw uzależniony jest od godziny złożenia i opłacenia zamówienia, a także dnia tygodnia.
Proces ten uzależniony jest także od wyboru formy płatności. Potwierdzenie i realizacja zamówienia rozpoczyna się od razu dla zamówień opłaconych natychmiastowym przelewem online i dla płatności gotówką za pobraniem dla kuriera. Dla zamówień z formą płatności przelew tradycyjny realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wyciągu bankowego. Księgowanie wyciągu bankowego trwa z reguły dwa dni robocze po wykonaniu przelewu. Dla przykładu: przelew wykonany w poniedziałek, zostanie zaksięgowany na koncie we wtorek, wyciąg bankowy z wtorku zostanie zaksięgowany w środę. W środę więc zamówienie zostanie przekazane do realizacji na magazyn, przygotowane i wysłane w czwartek z planowaną dostawą na piątek.
Jeżeli zamówienie powinno być zrealizowane dostawą na dzień późniejszy niż wynikający z harmonogramu, prosimy o określenie dnia (dokładnej daty) dostawy wpisując go w polu "dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia. Jeśli w trakcie składania zamówienia nie została podana taka informacja, prosimy o niezwłoczne wysłanie jej mailowo lub telefonicznie.
W przypadku przesunięcia daty dostawy przez klienta już po wysyłce towaru, braku kontaktu i nieobecności, braku odbioru, podania złego adresu dostawy i w konsekwencji konieczności przechowania przesyłki na magazynach spedytorów, a także powtórnego dowozu, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przechowanie i powtórną dostawę.
Uwaga: przy zamówieniach paletowych prosimy sprawdzić możliwość dojazdu samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5t. W przypadku występujących zakazów wjazdu dla samochodów ciężarowych lub warunków drogowych uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy (np. wąskie uliczki, ciasne zakręty, wewnętrzne uliczki osiedlowe, ciężki teren np. błoto, rozkopana ulica), prosimy o wcześniejszą informację mailową na [email protected] lub telefoniczną pod numer 692-193-213 w celu ustalenia warunków dostawy. Dostawa mniejszym samochodem ciężarowym (typu bus do 3,5t dmc) wymaga innego przygotowania i zapakowania towaru na paletach, a także ustalenia ze spedytorami transportu dedykowanego mniejszym samochodem.
W przypadku wysyłki i planowania dostawy mniejszym samochodem ciężarowym mogą nastąpić przesunięcia w dacie dostawy w stosunku do ustalonego harmonogramu.