dostawa w sklepie domni.jpg

Kiedy przygotujemy, wyślemy i dostarczymy Twoje zamówienie?

Harmonogram potwierdzenia i przygotowania zamówień do wysyłki, a także dostaw pokazuje poniższa tabela.

złożenie (opłacenie) zamówienia
przygotowanie i wysyłka
planowana dostawa*
poniedziałek do 16.00wtorekśroda
poniedziałek po 16.00środaczwartek
wtorek do 16.00środaczwartek
wtorek po 16.00czwartekpiątek
środa do 16.00czwartekpiątek
środa po 16.00piątekponiedziałek
czwartek do 16.00piątekponiedziałek
czwartek po 16.00poniedziałekwtorek
piątek do 16.00poniedziałek wtorek
piątek po 16.00wtorekśroda
sobota, niedzielawtorekśroda
dzień wolny (święto)drugi dzień roboczy potrzeci dzień roboczy po


*Podane dni dotyczące wysyłki i realizacji dostaw są planowane i nie są gwarantowane. Z przyczyn niezależnych od nas dzień dostawy może się przesunąć. Dostawy realizują zewnętrzne firmy spedycyjne i ostateczny termin dostawy może wynikać z indywidualnego planowania tras dostaw, a także zdarzeń losowych jak awaria systemów informatycznych, awaria samochodu, wypadek na trasie, brak możliwości dojazdu, zagubienie przesyłki, uszkodzenie towaru, brak kontaktu z klientem itp.

Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 17.00. W związku z tym proces realizacji zamówień, wysyłek i dostaw uzależniony jest od godziny złożenia i opłacenia zamówienia, a także dnia tygodnia.

Proces ten uzależniony jest także od wyboru formy płatności. Potwierdzenie i realizacja zamówienia rozpoczyna się od razu dla zamówień opłaconych natychmiastowym przelewem online i dla płatności gotówką za pobraniem dla kuriera. Dla zamówień z formą płatności przelew tradycyjny realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wyciągu bankowego. Księgowanie wyciągu bankowego trwa z reguły dwa dni robocze po wykonaniu przelewu. Dla przykładu: przelew wykonany w poniedziałek, zostanie zaksięgowany na koncie we wtorek, wyciąg bankowy z wtorku zostanie zaksięgowany w środę. W środę więc zamówienie zostanie przekazane do realizacji na magazyn, przygotowane i wysłane w czwartek z planowaną dostawą na piątek.

Jeżeli zamówienie powinno być zrealizowane dostawą na dzień późniejszy niż wynikający z harmonogramu, prosimy o określenie dnia (dokładnej daty) dostawy wpisując go w polu "dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia. Jeśli w trakcie składania zamówienia nie została podana taka informacja, prosimy o niezwłoczne wysłanie jej mailowo lub telefonicznie.

W przypadku przesunięcia daty dostawy przez klienta już po wysyłce towaru, braku kontaktu i nieobecności, braku odbioru, podania złego adresu dostawy i w konsekwencji konieczności przechowania przesyłki na magazynach spedytorów, a także powtórnego dowozu, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przechowanie i powtórną dostawę.

Uwagaprzy zamówieniach paletowych prosimy sprawdzić możliwość dojazdu samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5t. W przypadku występujących zakazów wjazdu dla samochodów ciężarowych lub warunków drogowych uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy (np. wąskie uliczki, ciasne zakręty, wewnętrzne uliczki osiedlowe, ciężki teren np. błoto, rozkopana ulica), prosimy o wcześniejszą informację mailową na [email protected] lub telefoniczną pod numer 692-193-213 w celu ustalenia warunków dostawy. Dostawa mniejszym samochodem ciężarowym (typu bus do 3,5t dmc) wymaga innego przygotowania i zapakowania towaru na paletach, a także ustalenia ze spedytorami transportu dedykowanego mniejszym samochodem.

W przypadku wysyłki i planowania dostawy mniejszym samochodem ciężarowym mogą nastąpić przesunięcia w dacie dostawy w stosunku do ustalonego harmonogramu.