Ceramika Paradyz 1.jpg

Ceramika Paradyż podsumowuje 2020 rok

Ceramika Paradyż podsumowuje miniony rok i prezentuje plany na najbliższy czas.

20 sty 2021

Digitalizacja procesów biznesowych, blisko 80 nowości produktowych, rozpoczęcie innowacyjnej inwestycji, pomoc charytatywna - Ceramika Paradyż podsumowuje miniony rok i prezentuje plany na najbliższy czas.


Dzięki szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniających się realiów i podjęciu konkretnych działań, Ceramika Paradyż mogła funkcjonować z poszanowaniem zdrowia oraz bezpieczeństwa swoich pracowników i klientów, kończąc 2020 rok w dobrej kondycji. Udogodnienia w procesie zakupowym, doskonalenie oferty, = podniesienie standardów współpracy w sektorze B2B sprawił, że kolejny rok otwiera nowe perspektywy konsekwentnego rozwoju w najbliższych latach.


- Niewątpliwie 2020 zostanie zapamiętany przez przedsiębiorców jako rok trudny i biznesowo niezwykle nieprzewidywalny. Spółka bardzo szybko przeszła do trybu funkcjonowania według scenariusza kryzysowego, dostosowując się do nowej rzeczywistości i wprowadzając niezbędne procedury i działania prewencyjne. Dzięki temu dziś śmiało możemy stwierdzić, że udało nam się z sukcesem stawić czoła wyzwaniom. Co więcej, stworzyć mocne fundamenty, by dobrze prosperować w roku bieżącym. - podkreśla Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.

Aranżacja nowoczesnego salonu w jasnoszarym kamieniu
Nowa kolekcja Wonderstone. Fot. Ceramika Paradyż
Wonderstone
Wonderstone
Marka Ceramika Paradyż
sprawdź
Paradyż Wonderstone Light Grey Gres Szkl. Rekt. Poler
Paradyż Wonderstone Light Grey Gres Szkl. Rekt. Poler
Płytka ścienno-podłogowa, 59,8x119,8 cm
sprawdź

Polski producent wdrożył blisko 80 kolekcji płytek ceramicznych, swój debiut miały dwa sety wzornicze: Home od Wood, Home od Concrete oraz Home of Stone. Wielki sukces odniosła zaprojektowana przy współpracy z Mają Ganszyniec kolekcja Modernizm.

Nagradzana kolekcja Modernizm.jpg
Wielokrotnie nagradzana kolekcja Modernizm. Fot. Ceramika Paradyż

W tym trudnym dla wszystkich czasie, Ceramika Paradyż nie zaprzestaładziałań charytatywnych. Firma udzieliła wsparcia finansowego i materialnego szpitalom w Opocznie, Tomaszowie czy Kielcach oraz przekazała setki metrów płyt tarasowych wykorzystanych w namiotach polowych do triażu przy placówkach medycznych w całym kraju. Polski producent ofiarował także ponad 1200 m2 płytek na rzecz ogromnej inwestycji 12-sto kondygnacyjnej, zewnętrznej klatki schodowej oraz stref wind Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie, która już niebawem zostanie oddana do użytku.

Ceramika Paradyż (3).jpg
Fot. Ceramika Paradyż

W minionym roku rozpoczął się proces uruchomienia przełomowej inwestycji wartej ponad 125 mln zł.W jednym z zakładów produkcyjnych powstanie pierwsza na świecie linia demonstracyjna do produkcji wielkoformatowych płyt ceramicznych w technologii barwienia masy „na wskroś”. Jak informuje Prezes Zarządu, jest to obecnie priorytet na liście celów strategicznych firmy:


- Rozpoczęta przez nas inwestycja to milowy krok dla rozwoju firmy, jak i całej branży ceramicznej. Jej sfinalizowanie stanowi nasz główny cel na 2021 rok. Projekt ten pozwoli nam na stworzenie co najmniej 62 miejsc pracy oraz zaspokajanie potrzeb nowych kanałów dystrybucji i klientów. Dzięki niej będziemy mogli zaoferować dotychczas niespotykaną na rynku gamę wielkoformatowych płyt ceramicznych o efektach zdobniczych widocznych w całym przekroju masy ceramicznej, nawet po obróbce mechanicznej krawędzi. Produkty wytworzone w tej innowacyjnej w skali świata technologii prasowania z jednoczesnym zdobieniem „na wskroś” mogą osiągnąć rozmiar 1800 x 3200 mm oraz grubość do 30 mm, a swoją strukturą, jakością, trwałością oraz innymi parametrami użytkowymi będą udoskonaloną wersją naturalnych materiałów np. takich jak kamień. Udoskonalona, ponieważ efekty wizualne będą tożsame z naturalnym materiałem, zaś wady czy defekty wewnętrzne występujące w naturze będą w procesie produkcji wyeliminowane.

Ceramika Paradyż.jpg
Fot. Ceramika Paradyż

Docelowo, produkcja ma ruszyć w 2022 roku, ale najbliższy czas będzie poświęcać doskonaleniu oferty produktowej.Spółka posiada ambitny plan, aby już w drugiej połowie roku w ofercie pojawiły się wielkoformatowe slaby ceramiczne, oddające najbardziej pożądane wzornictwo wpisujące się w aktualne trendy. W lutym na rynku pojawi się też opracowana w oparciu o gruntowną analizę potrzeb konsumenckich gama Home of Light, która wzmocni portfolio marki w zakresie płytek rektyfikowanych w rozmiarze 29,8 x 59,8 cm oraz 25x75 cm. Na II kwartał zaplanowana jest z kolei premiera kolekcji premium płytek ściennych w formacie 40x120 cm. Do prac nad kolekcją zaproszono znaną i cenioną osobę ze świata mody, o której współpracy firma niebawem poinformuje. Jesienią zaplanowano także powrót do współpracy z Mają Ganszyniec nad zupełnie nową gamą płytek. Ceramika Paradyż zapowiada również, że w roku bieżącym będzie kontynuować strategię digitalizacji procesów, wzmacniania pozycji w kraju i na rynkach zagranicznych.