Ceramika Paradyz 1.jpg

Ceramika Paradyż podsumowuje 2020 rok

Ceramika Paradyż podsumowuje miniony rok i prezentuje plany na najbliższy czas.

20 sty 2021

Digitalizacja procesów biznesowych, blisko 80 nowości produktowych, rozpoczęcie innowacyjnej inwestycji, pomoc charytatywna - Ceramika Paradyż podsumowuje miniony rok i prezentuje plany na najbliższy czas.


Dzięki szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniających się realiów i podjęciu konkretnych działań, Ceramika Paradyż mogła funkcjonować z poszanowaniem zdrowia oraz bezpieczeństwa swoich pracowników i klientów, kończąc 2020 rok w dobrej kondycji. Udogodnienia w procesie zakupowym, doskonalenie oferty, = podniesienie standardów współpracy w sektorze B2B sprawił, że kolejny rok otwiera nowe perspektywy konsekwentnego rozwoju w najbliższych latach.


- Niewątpliwie 2020 zostanie zapamiętany przez przedsiębiorców jako rok trudny i biznesowo niezwykle nieprzewidywalny. Spółka bardzo szybko przeszła do trybu funkcjonowania według scenariusza kryzysowego, dostosowując się do nowej rzeczywistości i wprowadzając niezbędne procedury i działania prewencyjne. Dzięki temu dziś śmiało możemy stwierdzić, że udało nam się z sukcesem stawić czoła wyzwaniom. Co więcej, stworzyć mocne fundamenty, by dobrze prosperować w roku bieżącym. - podkreśla Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.

Aranżacja nowoczesnego salonu w jasnoszarym kamieniu
Nowa kolekcja Wonderstone. Fot. Ceramika Paradyż
Wonderstone
Marka Paradyż
sprawdź
Paradyż Wonderstone Light Grey Gres Szkl. Rekt. Poler
Płytka ścienno-podłogowa, 59,8x119,8 cm
sprawdź

Polski producent wdrożył blisko 80 kolekcji płytek ceramicznych, swój debiut miały dwa sety wzornicze: Home od Wood, Home od Concrete oraz Home of Stone. Wielki sukces odniosła zaprojektowana przy współpracy z Mają Ganszyniec kolekcja Modernizm.

Nagradzana kolekcja Modernizm.jpg
Wielokrotnie nagradzana kolekcja Modernizm. Fot. Ceramika Paradyż

W tym trudnym dla wszystkich czasie, Ceramika Paradyż nie zaprzestaładziałań charytatywnych. Firma udzieliła wsparcia finansowego i materialnego szpitalom w Opocznie, Tomaszowie czy Kielcach oraz przekazała setki metrów płyt tarasowych wykorzystanych w namiotach polowych do triażu przy placówkach medycznych w całym kraju. Polski producent ofiarował także ponad 1200 m2 płytek na rzecz ogromnej inwestycji 12-sto kondygnacyjnej, zewnętrznej klatki schodowej oraz stref wind Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie, która już niebawem zostanie oddana do użytku.

Ceramika Paradyż (3).jpg
Fot. Ceramika Paradyż

W minionym roku rozpoczął się proces uruchomienia przełomowej inwestycji wartej ponad 125 mln zł.W jednym z zakładów produkcyjnych powstanie pierwsza na świecie linia demonstracyjna do produkcji wielkoformatowych płyt ceramicznych w technologii barwienia masy „na wskroś”. Jak informuje Prezes Zarządu, jest to obecnie priorytet na liście celów strategicznych firmy:


- Rozpoczęta przez nas inwestycja to milowy krok dla rozwoju firmy, jak i całej branży ceramicznej. Jej sfinalizowanie stanowi nasz główny cel na 2021 rok. Projekt ten pozwoli nam na stworzenie co najmniej 62 miejsc pracy oraz zaspokajanie potrzeb nowych kanałów dystrybucji i klientów. Dzięki niej będziemy mogli zaoferować dotychczas niespotykaną na rynku gamę wielkoformatowych płyt ceramicznych o efektach zdobniczych widocznych w całym przekroju masy ceramicznej, nawet po obróbce mechanicznej krawędzi. Produkty wytworzone w tej innowacyjnej w skali świata technologii prasowania z jednoczesnym zdobieniem „na wskroś” mogą osiągnąć rozmiar 1800 x 3200 mm oraz grubość do 30 mm, a swoją strukturą, jakością, trwałością oraz innymi parametrami użytkowymi będą udoskonaloną wersją naturalnych materiałów np. takich jak kamień. Udoskonalona, ponieważ efekty wizualne będą tożsame z naturalnym materiałem, zaś wady czy defekty wewnętrzne występujące w naturze będą w procesie produkcji wyeliminowane.

Ceramika Paradyż.jpg
Fot. Ceramika Paradyż

Docelowo, produkcja ma ruszyć w 2022 roku, ale najbliższy czas będzie poświęcać doskonaleniu oferty produktowej.Spółka posiada ambitny plan, aby już w drugiej połowie roku w ofercie pojawiły się wielkoformatowe slaby ceramiczne, oddające najbardziej pożądane wzornictwo wpisujące się w aktualne trendy. W lutym na rynku pojawi się też opracowana w oparciu o gruntowną analizę potrzeb konsumenckich gama Home of Light, która wzmocni portfolio marki w zakresie płytek rektyfikowanych w rozmiarze 29,8 x 59,8 cm oraz 25x75 cm. Na II kwartał zaplanowana jest z kolei premiera kolekcji premium płytek ściennych w formacie 40x120 cm. Do prac nad kolekcją zaproszono znaną i cenioną osobę ze świata mody, o której współpracy firma niebawem poinformuje. Jesienią zaplanowano także powrót do współpracy z Mają Ganszyniec nad zupełnie nową gamą płytek. Ceramika Paradyż zapowiada również, że w roku bieżącym będzie kontynuować strategię digitalizacji procesów, wzmacniania pozycji w kraju i na rynkach zagranicznych.

NAJŚWIEŻSZE AKTUALNOŚCI