Na spotkaniu, które odbyło się 17 lutego 2023 roku, kadra zarządzająca spółki BLU (dawniej Refleks) przedstawiała podsumowanie wyników sprzedażowych oraz prognozowała trendy rynkowe. Wśród prelegentów nie zabrakło Adama Ptasińskiego, założyciela sklepu & portalu internetowego Domni.pl, który opowiedział o praktycznych aspektach budowy dobrej marki sklepu internetowego.
Adam Ptasiński przedstawił misję, jaką zespół Domni kieruje się podczas codziennej pracy. Jednym z podstawowych filarów jest kompleksowa obsługa klienta rozumiana jako:
bogate zaplecze kontentowe w postaci zdjęć i wizualizacji wnętrz, porad, artykułów o szeroko rozumianej tematyce wnętrzarskiej
otwarta komunikacja w mediach społecznościowych
pomoc w wyborze produktu (ze szczególnym zwróceniem uwagi na dobór produktu w zależności od jego przeznaczenia)
zwrócenie uwagi klienta na kolory i partie produkcyjne
szybka wysyłka z magazynu z aktualnymi stanami
bezpieczny transport towaru pod wskazany adres
obsługa posprzedażowa (pomoc w procesie odstąpienia od umowy lub reklamacyjnym).
Tak zorganizowany proces “opieki nad klientem” jest nie tylko spełnieniem obietnicy “Domni pomaga urządzać”, ale również zaowocował prawie pół tysiącem (zebranych w ciągu roku) pozytywnych opinii Google https://bit.ly/OpinieDomni
Podczas całej konferencji nie zabrakło również analiz związanych z wpływem kryzysu na sytuację całej branży łazienkowej. W czasie stagnacji rynkowej Domni.pl zamierza zainwestować w rozwój, dotrzeć do nowych grup klientów oraz wdrożyć narzędzia, które sprawią, że zakupy w internecie staną się jeszcze bardziej przyjazne.