IMG_3408-230217druk-min.jpg

Domni na BLU Sales Power 2023

Po raz kolejny uczestniczyliśmy w konferencji BLU Sales Power.

20 lut 2023

Na spotkaniu, które odbyło się 17 lutego 2023 roku, kadra zarządzająca spółki BLU (dawniej Refleks) przedstawiała podsumowanie wyników sprzedażowych oraz prognozowała trendy rynkowe. Wśród prelegentów nie zabrakło Adama Ptasińskiego, założyciela sklepu & portalu internetowego Domni.pl, który opowiedział o praktycznych aspektach budowy dobrej marki sklepu internetowego.


IMG_3485-Edytuj-230217druk (1)-min.jpg
Od lewej: Adam Ptasiński Prezes Zarządu, Mateusz Sajewicz SEM Senior Specialist, Zuzanna Dominów Kierownik Działu Marketingu oraz Bartosz Bujanowski Inżynier danych. Fot. Zafokusowany


Adam Ptasiński przedstawił misję, jaką zespół Domni kieruje się podczas codziennej pracy. Jednym z podstawowych filarów jest kompleksowa obsługa klienta rozumiana jako:


  1. bogate zaplecze kontentowe w postaci zdjęć i wizualizacji wnętrz, porad, artykułów o szeroko rozumianej tematyce wnętrzarskiej

  2. otwarta komunikacja w mediach społecznościowych

  3. pomoc w wyborze produktu (ze szczególnym zwróceniem uwagi na dobór produktu w zależności od jego przeznaczenia)

  4. zwrócenie uwagi klienta na kolory i partie produkcyjne 

  5. szybka wysyłka z magazynu z aktualnymi stanami 

  6. bezpieczny transport towaru pod wskazany adres

  7. obsługa posprzedażowa (pomoc w procesie odstąpienia od umowy lub reklamacyjnym).

Tak zorganizowany proces “opieki nad klientem” jest nie tylko spełnieniem obietnicy “Domni pomaga urządzać”, ale również zaowocował prawie pół tysiącem (zebranych w ciągu roku) pozytywnych opinii Google https://bit.ly/OpinieDomni


Podczas całej konferencji nie zabrakło również analiz związanych z wpływem kryzysu na sytuację całej branży łazienkowej. W czasie stagnacji rynkowej Domni.pl zamierza zainwestować w rozwój, dotrzeć do nowych grup klientów oraz wdrożyć narzędzia, które sprawią, że zakupy w internecie staną się jeszcze bardziej przyjazne.