60 edycja Salone del Mobile już za nami. To jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń branży wystroju i wyposażenia wnętrz. Ogromna różnorodność wystawców i producentów, zwłaszcza mebli co roku przyciąga rzeszę odwiedzających. Tegoroczna edycja targów była skupiona wokół idei zrównoważonego rozwoju. Mogliśmy ją dostrzec również w kreacji stoiska House of Geberit marki Geberit. Szwajcarski producent zaprezentował swoje najnowsze rozwiązania, będące obietnicą zrewolucjonizowania branży łazienkowej.
Przez cały tydzień trwania Salone del Mobile mogliśmy się cieszyć ekscytującymi prezentacjami i wydarzeniami. Z pewnością dały one uczestnikom wiele do myślenia na temat nowej koncepcji codziennego życia. Salone del Mobile było okazją do przyjrzenia się najlepszym projektom pod względem formy i funkcji – liczne stoiska i pawilony obfitowały w najciekawsze propozycje kreatywnych umysłów i innowacyjne rozwiązania najlepszych marek. Misternie zaprojektowana powierzchnia wystawowa pobudzała wyobraźnię. Doskonale oddawała ideę i złożony charakter wydarzeń targowych na Rho Fiera Milano. Dziennikarze, projektanci wnętrz, profesjonaliści i miłośnicy dobrego designu skorzystali z okazji do rozmów o najnowszych osiągnięciach marek.
Tegoroczna impreza pokazała, jak istotny obecnie jest proces zrównoważonej produkcji i jego wpływ na środowisko naturalne. Ta idea jest bardzo istotna również dla marki Geberit. Marka tworzy trwałe, oszczędzające wodę i inne surowce w całym cyklu produkcji i życia produktów. Odwiedzający stoisko marki Geberit mogli poznać rozwiązania, które powstały z myślą o ochronie środowiska i ekologicznej transformacji. Marka dokłada starań, aby maksymalnie wykorzystywać materiały, energię elektryczną i wodę w procesach produkcji. Stoisko zostało zaprojektowane w taki sposób, aby elementy po demontażu nadawały się do ponownego wykorzystania.
Na stoisku „House of Geberit” przestawiono rozwiązania „in front of the wall”, oraz „behind the wall”, w tym m.in. produkty z serii Geberit One, Geberit iCon, Geberit Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean. Odwiedzający stoisko byli zachwyceni sposobem, w jaki marka interpretuje współczesne potrzeby użytkowników. Innowacyjna łazienka z wyposażeniem Geberit ma szansę na zrewolucjonizowanie naszego stylu życia. Stoisko Geberit licznie odwiedzili również polscy dziennikarze i ambasadorzy marki m.in. Katarzyna Orwat, Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Agnieszka Musiał-Chmielnik, Barbara Uherek Bradecka i Katarzyna Szramek.