Dostawa w sklepie Domni

Jak wysyłamy towar?

Dostawa w sklepie Domni

Paczkę lub paletę z towarem przygotowujemy na naszym magazynie logistycznym do wysyłki i przekazujemy kurierowi do odbioru w czasie około 24 godzin (następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia). Przesyłka zostanie dostarczona, po uprzednim kontakcie od kuriera w ciągu następnych 24-48 godzin (do dwóch dni roboczych od wysyłki). Opóźnienia w dostawach ponad wskazany czas występują sporadycznie, należy jednak mieć to na uwadze!
2:00 min
0
3

  • Produkty wysyłamy z największego centrum dystrybucji w branży łazienkowej.
  • Dokumentujemy fotograficznie każdą przesyłkę przed wysłaniem.
  • Koszty wysyłki zaczynają się od 15 zł i zależne są od rodzaju asortymentu w koszyku.
  • Dla zamówień o wartości powyżej 2.000 zł wysyłka i dostawa GRATIS!
  • Płatność online, zwykłym przelewem lub za pobraniem.
  • Masz pytania? Pomożemy!

Jak zabezpieczamy produkty do wysyłki? [zobacz film]


Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami i sprawdzona. Na magazynie występuje całościowa podwójna kontrola wyjściowa towaru, tak od strony ilościowej jak i jakościowej. Wszystkiego pilnuje nowoczesny system WMS, który kontroluje także partie produkcyjne towaru i pilnuje ich wydania.

Pilnowanie jednorodności wydania partii produkcyjnej, co jest szczególnie ważne w przypadku płytek ceramicznych, jest jedynym takim unikalnym rozwiązaniem w magazynie logistycznym tej branży w Polsce. Dzieki temu systemowi można sprawdzić dostępność i zamówić konkretną partię produkcyjną towaru.


Dodatkowo wykonujemy automatyczną dokumentację fotograficzną każdej wysłanej przez nas palety przed przekazaniem jej firmie kurierskiej. Każda wysłana przez nas paleta posiada komplet 10 zdjęć przed i po zafoliowaniu, które są archiwizowane i przechowywane przez trzy miesiące. Dzieki temu kontrolujemy jakość i kompletność dostaw do naszych klientów, a także jesteśmy w stanie weryfikować wszelkie reklamacje tak ilościowe jak i jakościowe po dostawie.

Większość naszych produktów ze względu na wagę i ich specyfikę, dostarczanych jest przesyłkami paletowymi, odpowiednio zabezpieczonymi do transportu. Należy pamiętać, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do lokalu. Koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia, a firmy kurierskie nie oferują takiej usługi.

Jaki jest koszt wysyłki?

Ostateczny koszt zamówienia przeliczany jest indywidualnie do każdego zamówienia, biorąc pod uwagę wagę i rozmiar przesyłki. Po dodaniu produktów do koszyka, wpisaniu adresu dostawy i wyborze sposobu dostawy, pojawi się finalna wartość dostawy produktów. Ceny przesyłki zaczynają się od 15 zł (paczki) i 69 zł (palety).


  • Wysyłka kurierem paczki do 5 kg (baterie, akcesoria, syfony, deski wc, małe ilości niewielkich gabarytowo płytek np. elewacyjnych, parapetowych, stopnic itd.) - 15 zł
  • Wysyłka kurierem paczki od 5 kg do 20 kg (asortyment jw. większy gabarytowo i wagowo) - 20 zł
  • Wysyłka kurierem paczki do od 20 kg do 30 kg (asortyment jw. większy gabarytowo i wagowo) - 29 zł
  • Wysyłka spedycją/kurierem palety do 50 kg (ceramika sanitarna, meble łazienkowe, płytki o formatach do 60cm, dekoracje itp.) - 69 zł
  • Wysyłka spedycją/kurierem palety od 50 kg do 100 kg (asortyment jw. większy gabarytowo i wagowo) - 99 zł
  • Wysyłka spedycją/kurierem palety od 100 kg do 300 kg (asortyment jw. większy gabarytowo i wagowo) - 119 zł
  • Wysyłka spedycją/kurierem palety od 300 kg do 1.000 kg (płytki ceramiczne o formatach powyżej 60cm, ceramika sanitarna, meble łazienkowe, wanny, brodziki, kabiny itp.) - od 169 zł


Asortyment narażony na uszkodzenie, np. ceramika sanitarna, kabiny, brodziki, płytki ceramiczne większych formatów itp. wysyłamy dla bezpieczeństwa tylko na dobrze zabezpieczonych paletach, nie ma możliwości wysyłki takego asortymentu zwykłą paczką kurierską, nawet jeśli waga wysyłki jest niższa niż 30 kg. 


System liczy koszt dostawy dynamicznie i podaje ostateczną jego wartość po przejściu do opcji dostawy w koszyku. Oznacza to, że często koszt dostawy teoretycznie dwóch palet nie będzie wielokrotnością ceny dostawy jednej palety, tylko będzie wynikał z przeliczenia systemu. Może być mniejszy lub większy od matematycznego wyliczenia [koszt palety] x2. W wypadkach wątpliwych, jeśli system będzie podawał anormalny i zawyżony koszt dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przed potwierdzeniem zamówienia.


UWAGA: składając zamówienie w naszym sklepie nie ma możliwości odbioru osobistego. Ze względu na specyfikę towaru (szczególnie płytki ceramicznej) nie mamy punktów odbioru osobistego w Polsce. Nie ma też możliwości odbioru osobistego z naszego Centrum Logistycznego.

Metody płatności

Zamówienia można opłacić za pomocą:


  • System Przelewy24
    Możliwość płatności szybkim przelewem online z konta, kartą, BLIKiem. Twoją płatność zaksięgujemy od razu po zakończeniu transakcji. Produkty z koszyka zostaną natychmiast zarezerwowane. System umożliwia także złożenie wniosku kredytowego i zakup ratalny. 
  • Przelew tradycyjny 
    Na Twój adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania przelewu bankowego. Księgowanie takiej płatności może trwać nawet kilka dni. Powiadomimy Cię mailowo, gdy przelew do nas dotrze i skierujemy zamówienie do realizacji. Produkty z koszyka zostaną zarezerwowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar.
  • Płatność przy odbiorze
    Twoje produkty zostaną zarezerwowane po zatwierdzeniu zamówienia przez obsługę e-sklepu. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar. Dodatkowy koszt płatności przy odbiorze wynosi 25 zł. UWAGA -  płatność przy odbiorze możliwa jest tylko gotówką. Limit płatności gotówkowej dla kuriera wynosi 8 tys. zł. 

Kiedy przygotujemy, wyślemy i dostarczymy Twoje zamówienie?

Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 16.00. W związku z tym proces realizacji zamówień, wysyłek i dostaw uzależniony jest od godziny złożenia i opłacenia zamówienia, a także dnia tygodnia.


Proces ten uzależniony jest także od wyboru formy płatności. Potwierdzenie i realizacja zamówienia rozpoczyna się od razu dla zamówień opłaconych natychmiastowym przelewem online i dla płatności gotówką za pobraniem dla kuriera. Dla zamówień z formą płatności przelew tradycyjny realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wyciągu bankowego. Księgowanie wyciągu bankowego trwa z reguły dwa dni robocze po wykonaniu przelewu. Dla przykładu: przelew wykonany w poniedziałek, zostanie zaksięgowany na koncie we wtorek, wyciąg bankowy z wtorku zostanie zaksięgowany w środę. W środę więc zamówienie zostanie przekazane do realizacji na magazyn, przygotowane i wysłane w czwartek z planowaną dostawą na piątek. 


Harmonogram potwierdzenia i przygotowania zamówień do wysyłki, a także dostaw pokazuje poniższa tabela.


złożenie (opłacenie) zamówienia
przygotowanie i wysyłka
planowana dostawa*
poniedziałek do 16.00wtorekśroda
poniedziałek po 16.00środaczwartek
wtorek do 16.00środaczwartek
wtorek po 16.00czwartekpiątek
środa do 16.00czwartekpiątek
środa po 16.00piątekponiedziałek
czwartek do 16.00piątekponiedziałek
czwartek po 16.00poniedziałekwtorek
piątek do 16.00poniedziałek wtorek
piątek po 16.00wtorekśroda
sobota, niedzielawtorekśroda
dzień wolny (święto)drugi dzień roboczy potrzeci dzień roboczy po


*Podane dni dotyczące wysyłki i realizacji dostaw są planowane i nie są gwarantowane. Z przyczyn niezależnych od nas dzień dostawy może się przesunąć. Dostawy realizują zewnętrzne firmy spedycyjne i ostateczny termin dostawy może wynikać z indywidualnego planowania tras dostaw, a także zdarzeń losowych jak awaria systemów informatycznych, awaria samochodu, wypadek na trasie, brak możliwości dojazdu, zagubienie przesyłki, uszkodzenie towaru, brak kontaktu z klientem itp.


Jeżeli zamówienie powinno być zrealizowane dostawą na dzień późniejszy niż wynikający z harmonogramu, prosimy o określenie dnia (dokładnej daty) dostawy wpisując go w polu "dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia. 


W przypadku przesunięcia daty dostawy przez klienta już po wysyłce towaru, braku kontaktu i nieobecności, braku odbioru, podania złego adresu dostawy i w konsekwencji konieczności przechowania przesyłki na magazynach spedytorów, a także powtórnego dowozu, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przechowanie i powtórną dostawę.

Rodzaje dostawy

Wszystkie produkty  wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Nie ma możliwości odbioru osobistego.


Korzystamy z usług firmy DPD w zakresie wysyłek kurierskich do 30kg, a także czterech firm spedycyjnych w zakresie wysyłek paletowych. Obsługę dostawy palet realizujemy spedytorami: Schenker, Jas-FBG, Pekaes i Rohlig-SUUS. Zlecenia są przydzielane dynamicznie w zależności od lokalizacji dostawy, kierunku i obciążenia linii. Dlatego w chwili złożenia zamówienia nie jesteśmy w stanie przekazać informacji, jakim spedytorem dostawa dotrze. Informację taką przekazujemy w odpowiednim momencie, po przygotowaniu wysyłki na magazynie, za pomocą powiadomienia mailowego wraz z określeniem nazwy kuriera, numerem listu przewozowego i linku do śledzenia przesyłki.

Dostawa i odbiór towaru

Przesyłki małe o wadze do 30kg dostarczamy paczkami kurierskimi. Przy niewielkiej ilości płytek ceramicznych także jest to możliwe, ale trzeba mieć na uwadze wysokie ryzyko uszkodzenia tego asortymentu, który jest bardzo podatny na uszkodzenia. Niezależnie od poziomu zabezpieczenia i oznaczeń dotyczących ostrożnego obchodzenia się z przesyłkami, uszkodzenia się zdarzają. Dlatego też sugerujemy wysyłkę takiego asortymentu nawet w niewielkich ilościach i wadze, na dobrze zabezpieczonych lekkich półpaletach. Minimalizujemy wtedy ryzyko uszkodzenia. 


W przypadku przesyłek większych ponad 30 kg, towar wysyłamy na zabezpieczonych półpaletach (przy wadze do 200 kg i wymiarach nie przekraczających 60x80cm) lub na dużych pełnowymiarowych paletach 80x120. W każdym takim przypadku dostawę realizuje duży samochód ciężarowy o masie całkowitej powyżej 3,5 tony z windą towarową. Podjeżdża on jak najbliżej miejsca przeznaczenia, ale trzeba mieć na uwadze, że w związku z gabarytami i możliwością dojazdu często może to być parking, podjazd, itp., miejsce, gdzie możliwy jest dojazd i wyładunek towaru. Klient odbiera dostawę od kuriera, a rozładunek z palety i transport poszczególnych elementów dostawy do wskazanego lokalu jest już realizowany po stronie klienta. W ramach realizowanej usługi dostawy z naszego sklepu nie ma więc usługi wniesienia towaru.


W przypadku zamówienia towaru na palecie transportowej i braku możliwości dojazdu i dostawy samochodem ciężarowym (o masie całkowitej powyżej 3,5 tony) na adres doręczenia, klient zobowiązany jest wpisać w uwagach do zamówienia (w polu "dodatkowe informacje" pod uzupełnianym adresem dostawy) uwagę: "dostawa tylko busem". Usprawni to proces dostawy i uniknięcia dodatkowych kosztów przepakowania i powtórnej dostawy samochodem dedykowanym. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, klient może zostać obciążony dodatkową opłatą wg. cennika firm spedycyjnych.


Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar pod względem ilościowym i jakościowym jak najszybciej po dostawie. Ewentualnie zgłoszenia dotyczące różnic ilościowych lub pomyłek, a także uszkodzeń w transporcie są przyjmowane do 48h po odbiorze dostawy od kuriera (do dwóch dni roboczych). Uszkodzenia w dostawie należy zgłaszać wraz z dokumentacją fotograficzną na adres: [email protected]

Ogólne zasady dostaw kurierskich i spedycyjnych

  1. Dostawy realizowane są przez firmy kurierskie i spedycyjne w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 bez możliwości umówienia na konkretną godzinę.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość opóźnienia dostawy wynikającą z czynników niezależnych i losowych o jeden dzień roboczy ponad przewidywany termin - wynika to z regulaminów firm kurierskich.
  3. Kupujący ma obowiązek przyjąć dostawę w czasie w którym określi to kurier w kontakcie telefonicznym lub mailowym. Przesunięcie terminu dostawy lub jej nieodebranie we wskazanym dniu może się wiązać z dodatkowymi kosztami dla kupującego wynikającymi z powtórnej próby dostarczenia zamawianego towaru lub jego zwrotu.
  4. Kurier NIE ma obowiązku wnoszenia dostawy i towaru o wadze powyżej 30 kg do lokalu i nie jest to zawarte w ramach usługi dostawy. Kupujący ma obowiązek zorganizowania rozładunku i wniesienia towaru do lokalu po dostawie w przypadku dostaw paletowych.
  5. Kurier musi przestrzegać przepisów ruchu drogowego, zakazów wjazdu i parkowania. W związku z tym miejsce rozładunku może być oddalone od lokalu docelowego. 

Magazyn logistyczny

O dostępność i sprawną wysyłkę zakupionych przez Państwa w Domni towarów dba Centrum Logistyczne LogiQ.


To największy i najnowocześniejszy magazyn branży dystrybucji płytek ceramicznych, wyposażenia łazienek i kuchni. Na powierzchni 15 tys. m2 znajduje się prawie 30 tys. miejsc paletowych, strefy kompletacji dynamicznej, stacje kontroli wyjściowej oraz strefy obsługi transportowej dostaw i wysyłek. Na magazynie istnieje około 50 tys. indeksów produktowych, a na stanie posiadamy największy w Polsce zasób i dostępność asortymentu z branży. Magazyn jest obsługiwany przez szereg najnowocześniejszych systemów informatycznych i zarządzania magazynem, a także logistyką.


Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia dotarły do Państwa jak najszybciej i jak najsprawniej. W ciągu doby z naszego magazynu wyjeżdża ok. 500 palet przygotowanego i zabezpieczonego towaru! Magazyn LogiQ pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, w systemie dwóch zmian (od 6 do 22). W sytuacji znacznego wzrostu ilości zleceń magazyn jest w stanie szybko zmienić system pracy i obsługiwać wysyłki całą dobę. Obecnie obsługą i realizacją zamówień w LogiQ na magazynie zajmuje się 80 pracowników, a 20 osób pracuje w działach logistyki i wsparcia biurowego. Centrum Logistyczne LogiQ znajduje się w Koluszkach, przy ul. Nasiennej 15.

Stany magazynowe i dostępność towaru

Informacja o dostępnej ilości produktów wyświetlana w naszym sklepie, jest rzeczywistym i odświeżanym na bieżąco stanem produktów na magazynie, możliwym do realizacji szybkiego zamówienia. Nasza strona jest zintegrowana informatycznie z systemami ERP i WMS w magazynie centralnym, a więc wszystkie informacje są pobierane i wyświetlane w czasie rzeczywistym w sklepie internetowym. W żaden sposób nie ukrywamy ani nie zmieniamy sztucznie dostępności i stanów magazynowych towarów. Dzięki temu możecie mieć Państwo pewność, że produkt, który chcecie zamówić i widzicie w odpowiedniej ilości, będzie dostępny do zamówienia.

Trzeba mieć jednak na uwadze, że tylko „szybka płatność online” gwarantuje natychmiastową rezerwację towaru i realizację zamówienia w naszym sklepie. Przy kilkuset zamówieniach na dobę, dostępne ilości produktów zmieniają się bardzo szybko. Produkt, który widzą Państwo jako dostępny na magazynie w danej chwili, za godzinę może być już wyprzedany. Dlatego, aby usprawnić Państwu proces zakupowy (szczególnie w weekendy), sugerujemy wybór szybkiej płatności online i opłacenie zamówienia z góry. Wtedy zamówienie trafia systemu jako priorytetowe i jest od razu potwierdzone. To zagwarantuje rezerwację zasobu na magazynie i realizację zamówienia w pierwszej kolejności. W sytuacji, w której płatność będzie przelewem tradycyjnym lub za pobraniem, zamówienie musi zostać potwierdzone manualnie przez obsługę sklepu. W przypadku zamówień składanych wieczorem lub w weekend oraz poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta, takie zamówienie będzie potwierdzone z opóźnieniem (następnego dnia roboczego, lub w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie). To może wpłynąć na opóźnienie rezerwacji zasobu towaru, a w sytuacjach skrajnych, prowadzić do niemożliwości realizacji zamówienia z powodu braku zasobów magazynowych.


Partie produkcyjne i odcienie płytek ceramicznych

Zamawiając płytki ceramiczne, należy mieć na uwadze, że w procesie produkcji i wypału mogą następować zmiany, które skutkują różnymi odcieniami i kolorystyką płytek. Każda partia produkcyjna (data produkcji) może mieć inny odcień. Nasz magazyn systemowo śledzi partie produkcyjne i pilnuje wydania ich jednorodności. Domawiając płytki, należy mieć na uwadze dobór odpowiedniej partii i odcienia tak, aby się nie różniły od wcześniej zakupionych. Nasza obsługa podpowie i sprawdzi, czy daną partię produkcyjną mamy na magazynie i zaplanuje wydanie tej odpowiedniej, jeśli tylko będzie dostępna. Jeśli składaliście Państwo wcześniej zamówienie w naszym sklepie, należy się z nami skontaktować, lub zwrócić uwagę w informacjach do zamówienia, że jest to domówienie. W innym przypadku partie produkcyjne płytek są wysyłane w sposób nie planowany, tak aby była zachowana tylko jednorodność partii. Jeśli nie posiadamy na magazynie danej partii produkcyjnej decyzja co do realizacji zamówienia i ryzyko jest po stronie klienta.

Rzeczywista kolorystyka produktów, a jej odzwierciedlenie na zdjęciach

Zdjęcia produktów prezentowanych w naszym serwisie są dostarczone przez producentów i nie odzwierciedlają często rzeczywistego wyglądu, a szczególnie kolorystyki produktu. Zwłaszcza w przypadku płytek ceramicznych, z uwagi na technologię produkcji, mogą wystąpić różnice w kolorystyce (odcieniach) płytek z różnych partii (dat) produkcyjnych. Kolorystyka produktów może się również zasadniczo od siebie różnić w przypadku wykorzystywania różnych monitorów, co wynika z kalibracji urządzeń. Z uwagi na to nie jest możliwe odzwierciedlenie prawdziwej kolorystyki produktu na monitorze lub ekranie urządzenia.

Kolor produktu określony w danych technicznych, jest kolorem przewodnim określonym przez producenta. Jego odbiór może być różny i odbiegać od indywidualnej oceny kolorystyki w zależności od percepcji i postrzegania kolorów. Przykładowo kolor określony przez producenta jako biały, może być w odbiorze i odczuciu kremowy (ecru), szary, wpadający w beżowy lub śnieżnobiały. Ten odcień może się także różnić w zależności od partii produkcyjnej. Płytka określona przez producenta jako biała, może być w jednej partii lub na ekspozycji w salonie w zimnym świetle odbierana jako szara, natomiast z innej partii lub w świetle ciepłym (dziennym) odbierana jako kremowa.

Kupujący powinien występujące różnice kolorystyczne mieć na uwadze podczas zamawiana i nie przyjmować kolorystyki określonej w opisie ani widocznej na zdjęciu, jako wykładnika rzeczywistego koloru otrzymanego produktu. Jeśli kolor produktu znacznie różni się od oczekiwanego, klient w terminie 14 dni ma możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podawania przyczyn na warunkach określonych na stronie zwroty.

Zwrot towaru

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktów znajdziesz na stronie: Zwroty

Reklamacja towaru

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdziesz na stronie: Reklamacje 

Reklamacja uszkodzeń i nieprawidłowości w dostawie

Na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie jej reklamacji macie Państwo 48 godzin (dwa dni robocze) od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (nadwyżka/niedobór towaru, zły asortyment itp.), a także fizycznych uszkodzeń towaru (szczególnie płytki ceramicznej, ceramiki sanitarnej, wanien, brodzików, kabin itd.) prosimy je zgłosić w tym nieprzekraczalnym terminie, najlepiej mailowo na adres: [email protected]


Dlatego też sugerujemy niezwłocznie po odebraniu dostawy sprawdzenie jej stanu fizycznego i ewentualnych uszkodzeń. Przy zgłaszaniu reklamacji dostawy należy zrobić dokumentację fotograficzną, która umożliwi nam sprawne rozpatrzenie i weryfikację zakresu reklamacji i uszkodzeń. Dokumentację taką należy przesłąć wraz ze zgłoszeniem mailowym na adres: [email protected] , powinny sie w niej znajdować:

- zdjęcie całości palety z dostawy, której dotyczy zgłoszenie, z widocznym uszkodzonym/ zgłaszanym towarem, miejscem w którym stał na palecie; 

- zdjęcie etykiety zgłaszanego produktu, z nazwą, ewentualnie dodatkowo kodem EAN, partią produkcyjną, odcieniem i kalibrem (w przypadku płytek ceramicznych);

- zdjęcie zgłaszanego towaru w opakowaniu, obejmującego cały produkt; 

- zdjęcie zgłaszanego towaru bez opakowania pokazujące uszkodzenie i ilość towaru, którego dotyczy zgłoszenie. 


W przypadku braków w zgłoszeniu reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni do daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Masz dodatkowe pytania?