Dostawa w sklepie Domni

Jak wysyłamy towar?

Dostawa w sklepie Domni

Paczkę lub paletę z towarem przygotowujemy na naszym magazynie logistycznym do wysyłki i przekazujemy kurierowi do odbioru w maksymalnie 24 godziny. Przesyłka zostanie dostarczona, po uprzednim kontakcie od kuriera w ciągu następnych 24-48 godzin. Łączny czas dostawy z reguły nie przekracza 2 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.
2:00 min
0
1

- Produkty wysyłamy z największego centrum dystrybucji w branży łazienkowej.
- Dokumentujemy fotograficznie każdą przesyłkę przed wysłaniem.
- Koszty wysyłki zaczynają się od 29 zł i zależne są od rodzaju asortymentu w koszyku.
- Dla zamówień o wartości powyżej 1.700 zł wysyłka i dostawa GRATIS!
- Płatność online, zwykłym przelewem lub za pobraniem.
- Masz pytania? Pomożemy!

Jak zabezpieczamy produkty do wysyłki? [zobacz film]


Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami i sprawdzona. Na magazynie występuje całkowita podwójna kontrola wyjściowa towaru, tak od strony ilościowej jak i jakościowej. Wszystkiego pilnuje nowoczesny system WMS, który kontroluje także partie produkcyjne towaru i pilnuje ich wydania.

Pilnowanie jednorodności wydania partii produkcyjnej, co jest szczególnie ważne w przypadku płytek ceramicznych, jest jedynym takim unikalnym rozwiązaniem w magazynie logistycznym tej branży w Polsce. Dzieki temu systemowi można sprawdzić dostępność i zamówić konkretną partię produkcyjną towaru.


Dodatkowo wykonujemy automatyczną dokumentację fotograficzną każdej wysłanej przez nas palety przed przekazaniem jej firmie kurierskiej. Każda wysłana przez nas paleta posiada komplet 10 zdjęć przed i po zafoliowaniu, które są archiwizowane i przechowywane przez trzy miesiące. Dzieki temu kontrolujemy jakość i kompletność dostaw do naszych klientów, a także jesteśmy w stanie weryfikować wszelkie reklamacje tak ilościowe jak i jakościowe po dostawie.

Większość naszych produktów ze względu na wagę i ich specyfikę, dostarczanych jest przesyłkami paletowymi, odpowiednio zabezpieczonymi do transportu. Należy pamiętać, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do lokalu. Koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia, a firmy kurierskie nie oferują takiej usługi.

Jaki jest koszt wysyłki?

Ostateczny koszt zamówienia przeliczany jest indywidualnie do każdego zamówienia, biorąc pod uwagę wagę i rozmiar przesyłki. Po dodaniu produktów do koszyka, wpisaniu adresu dostawy i wyborze sposobu dostawy, pojawi się finalna wartość dostawy produktów. Ceny przesyłki zaczynają się od 29 zł.


Wysyłka kurierem paczki do 30kg (baterie łazienkowe, akcesoria, małe płytki dekoracyjne itp.) - 29 zł

Wysyłka spedycją/kurierem palety do 100 kg (płytki o formatach do 60cm, dekoracje, inserta, listwy itp.) - 89 zł

Wysyłka spedycją/kurierem palety od 100 kg do 200 kg (płytki o formatach do 60cm, dekoracje, inserta, listwy itp.) - 109 zł

Wysyłka spedycją/kurierem palety od 200 kg do 1.200 kg (płytki ceramiczne, ceramika sanitarna, meble łazienkowe, wanny, brodziki, kabiny itp.) - od 159 zł


System liczy koszt dostawy dynamicznie i podaje ostateczną jego wartość po przejściu do opcji dostawy w koszyku. Oznacza to, że często koszt dostawy teoretycznie dwóch palet nie będzie wielokrotnością ceny dostawy jednej palety, tylko będzie wynikał z przeliczenia systemu. Może być mniejszy lub większy od matematycznego wyliczenia [koszt palety] x2. W wypadkach wątpliwych, jeśli system będzie podawał anormalny i zawyżony koszt dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przed potwierdzeniem zamówienia.


UWAGA: składając zamówienie w naszym sklepie nie ma możliwości odbioru osobistego. Ze względu na specyfikę towaru (szczególnie płytki ceramicznej) nie mamy punktów odbioru osobistego w Polsce. Nie ma też możliwości odbioru osobistego z naszego Centrum Logistycznego.

Metody płatności

Zamówienia można opłacić za pomocą:

System Przelewy24
Twoją płatność zaksięgujemy od razu po zakończeniu transakcji. Produkty z koszyka zostaną natychmiast zarezerwowane.

Przelew tradycyjny 
Na Twój adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania przelewu bankowego. Księgowanie takiej płatności może trwać nawet kilka dni. Powiadomimy Cię mailowo, gdy przelew do nas dotrze. Produkty z koszyka zostaną zarezerwowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar.

Płatność przy odbiorze
Twoje produkty zostaną zarezerwowane po zatwierdzeniu zamówienia przez obsługę e-sklepu. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar. Dodatkowy koszt płatności przy odbiorze wynosi 25 zł. UWAGA -  płatność przy odbiorze możliwa jest tylko gotówką. Limit płatności gotówkowej dla kuriera wynosi 8 tys. zł. 

Rodzaje dostawy

Wszystkie produkty  wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Nie ma możliwości odbioru osobistego.


Korzystamy z usług firmy DPD w zakresie wysyłek kurierskich do 30kg, a także trzech firm spedycyjnych w zakresie wysyłek paletowych. Obsługę dostawy palet realizujemy spedytorami: Schenker, Jas-FBG, Pekaes. Zlecenia są przydzielane dynamicznie w zależności od lokalizacji dostawy, kierunku i obciążenia linii. Dlatego w chwili złożenia zamówienia nie jesteśmy w stanie przekazac informacji, jakim spedytorem dostawa dotrze. Informację taką przekazujemy w odpowiednim momencie, po przygotowaniu wysyłki na magazynie, za pomocą powiadomienia mailowego wraz z określeniem nazwy kuriera, numerem listu przewozowego i linku do śledzenia przesyłki.

Dostawa i odbiór towaru

Przesyłki małe o wadze do 30kg dostarczamy paczkami kurierskimi. Przy niewielkiej ilości płytek ceramicznych także jest to możliwe, ale trzeba mieć na uwadze wysokie ryzyko uszkodzenia tego asortymentu, który jest bardzo podatny na uszkodzenia. Niezależnie od poziomu zabezpieczenia i oznaczeń dotyczących ostrożengo obchodzenia się z przesyłkami, uszkodzenia się zdarzają. Dlatego też sugerujemy wysyłke takiego asortymentu nawet w niewielkich ilościach i wadze, na dobrze zabezpieczonych lekkich półpaletach. Minimalizujemy wtedy ryzyko uszkodzenia. 

W przypadku przesyłek większych ponad 30 kg, towar wysyłamy na zabezpieczonych półpaletach (przy wadze do 200 kg i wymiarach nie przekraczających 60x80cm) lub na dużych pełnowymiarowych paletach 80x120. W każdym takim przypadku dostawę realizuje samochód cięzarowy z windą towarową. Podjeżdza on jak najbliżej miejsca przeznaczenia, ale trzeba mieć na uwadze, że w związku z gabarytami i możliwoscią dojazdu często może to być parking, podjazd, itp., miejsce gdzie możliwy jest dojazd i wyładunek towaru. Klient odbiera dostawę od kuriera, a rozładunek z palety i transport poszczególnych elementów dostawy do wskazanego lokalu jest już realizowany po stronie klienta. W ramach relizowanej usługi dostawy z naszego sklepu nie ma więc usługi wniesienia towaru.

Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar pod względem ilościowym i jakościowym jak najszybciej po dostawie. Ewentualnie złoszenia dotyczące różnic ilościowych lub pomyłek, a także uszkodzeń w transporcie są przyjmowane do 48h po odbiorze dostawy od kuriera (do dwóch dni roboczych). Uszkodzenia w dostawie należy zgłaszać wraz z dokumentacją fotograficzną na adres: [email protected] 

Ogólne zasady dostaw kurierskich i spedycyjnych

  1. Dostawy realizowane są przez firmy kurierskie i spedycyjne w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 bez możliwości umówienia na konkretną godzinę.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość opóźnienia dostawy wynikającą z czynników niezależnych i losowych o jeden dzień roboczy ponad przewidywany termin - wynika to z regulaminów firm kurierskich.
  3. Kupujący ma obowiązek przyjąć dostawę w czasie w którym określi to kurier w kontakcie telefonicznym lub mailowym. Przesunięcie terminu dostawy lub jej nie odebranie we wskazanym dniu może się wiązać z dodatkowymi kosztami dla kupującego wynikającymi z powtórnej próby dostarczenia zamawianego towaru lub jego zwrotu.
  4. Kurier NIE ma obowiązku wnoszenia dostawy i towaru o wadze powyżej 30kg do lokalu i nie jest to zawarte w ramach usługi dostawy. Kupujący ma obowiązek zorganizowania rozładunku i wniesienia towaru do lokalu po dostawie w przypadku dostaw paletowych.
  5. Kurier musi przestrzegać przepisów ruchu drogowego, zakazów wjazdu i parkowania. W związku z tym miejsce rozładunku może być oddalone od lokalu docelowego. 

Magazyn logistyczny

O dostępność i sprawną wysyłkę zakupionych przez Państwa w Domni towarów dba Centrum Logistyczne LogiQ.


To największy i najnowocześniejszy magazyn branży dystrybucji płytek ceramicznych, wyposażenia łazienek i kuchni. Na powierzchni 15 tys. m2 znajduje się prawie 30 tys. miejsc paletowych, strefy kompletacji dynamicznej, stacje kontroli wyjściowej oraz strefy obsługi transportowej dostaw i wysyłek. Na magazynie istnieje około 50 tys. indeksów produktowych, a na stanie posiadamy największy w Polsce zasób i dostępność asortymentu z branży. Magazyn jest obsługiwany przez szereg najnowocześniejszych systemów informatyczych i zarządzania magazynem, a także logistyką.


Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia dotarły do Państwa jak najszybciej i jak najsprawniej. W ciągu doby z naszego magazynu wyjeżdża ok. 500 palet przygotowanego i zabezpieczonego towaru! Magazyn LogiQ pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, w systemie dwóch zmian (od 6 do 22). W sytuacji znacznego wzrostu ilości zleceń magazyn jest w stanie szybko zmienić system pracy i obsługiwać wysyłki całą dobę. Obecnie obsługą i realizacją zamówień w LogiQ na magazynie zajmuje się 80 pracowników, a 20 osób pracuje w działach logistyki i wsparcia biurowego. Centrum Logistyczne LogiQ znajduje się w Koluszkach, przy ul. Nasiennej 15.

Stany magazynowe i dostępność towaru

Informacja o dostępnej ilości produktów wyświetlana w naszym sklepie, jest rzeczywistym i odświeżanym na bieżąco stanem produktów na magazynie, możliwym do realizacji szybkiego zamówienia. Nasza strona jest zintegrowana informatycznie z systemami ERP i WMS w magazynie centralnym, a więc wszystkie informacje są pobierane i wyświetlane w czasie rzeczywistym w sklepie internetowym. W żaden sposób nie ukrywamy ani nie zmieniamy sztucznie dostępności i stanów magazynowych towarów. Dzięki temu możecie mieć Państwo pewność, że produkt, który chcecie zamówić i widzicie w odpowiedniej ilości, będzie dostępny do zamówienia.

Trzeba mieć jednak na uwadze, że tylko „szybka płatność online” gwarantuje natychmiastową rezerwację towaru i realizację zamówienia w naszym sklepie. Przy kilkuset zamówieniach na dobę, dostępne ilości produktów zmieniają się bardzo szybko. Produkt, który widzą Państwo jako dostępny na magazynie w danej chwili, za godzinę może być już wyprzedany. Dlatego, aby usprawnić Państwu proces zakupowy (szczególnie w weekendy), sugerujemy wybór szybkiej płatności online i opłacenie zamówienia z góry. Wtedy zamówienie trafia systemu jako priorytetowe i jest od razu potwierdzone. To zagwarantuje rezerwację zasobu na magazynie i realizację zamówienia w pierwszej kolejności. W sytuacji, w której płatność będzie przelewem tradycyjnym lub za pobraniem, zamówienie musi zostać potwierdzone manualnie przez obsługę sklepu. W przypadku zamówień składanych wieczorem lub w weekend oraz poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta, takie zamówienie będzie potwierdzone z opóźnieniem (następnego dnia roboczego, lub w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie). To może wpłynąć na opóźnienie rezerwacji zasobu towaru, a w sytuacjach skrajnych, prowadzić do niemożliwości realizacji zamówienia z powodu braku zasobów magazynowych.


Partie produkcyjne i odcienie płytek ceramicznych

Zamawiając płytki ceramiczne należy mieć na uwadze, że w procesie produkcji i wypału mogą następować zmiany które skutkują różnymi odcieniami i kolorystyką płytek. Każda partia produkcyjna (data produkcji) może mieć inny odcień. Nasz magazyn systemowo śledzi partie produkcyjne i pilnuje wydania ich jednorodności. Domawiając płytki należy mieć na uwadze dobór odpowiedniej partii i odcienia tak, aby się nie różniły od wcześniej zakupionych. Nasza obsługa podpowie i sprawdzi, czy daną partię produkcyjną mamy na magazynie i zaplanuje wydanie tej odpowiedniej, jeśli tylko będzie dostępna. Jeśli składaliście Państwo wcześniej zamówienie w naszym sklepie należy się z nami skontaktować, lub zwrócić uwagę w informacjach do zamówienia, że jest to domówienie. W innym przypadku partie produkcyjne płytek są wysyłane w sposób nie planowany, tak aby była zachowana tylko jednorodność partii. Jeśli nie posiadamy na magazynie danej partii produkcyjnej decyzja co do realizacji zamówienia i ryzyko jest po stronie klienta.

Zwrot towaru

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktów znajdziesz pod tym linkiem: https://domni.pl/zwroty 

Reklamacja towaru

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdziesz pod tym linkiem: https://domni.pl/reklamacje 

Reklamacja uszkodzeń i nieprawidłowości w dostawie

Na sprawdzenie dostawy i zgłoszenie jej reklamacji macie Państwo 48 godzin (dwa dni robocze) od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie (nadwyżka/niedobór towaru, zły asortyment itp.) a także fizycznych uszkodzeń towaru (szczególnie płytki ceramicznej, ceramiki sanitarnej, wanien, brodzików, kabin itd.) prosimy je zgłosić w tym nieprzekraczalnym terminie, najlepiej mailowo na adres: [email protected]

Dlatego też sugerujemy niezwłocznie po odebraniu dostawy sprawdzenie jej stanu fizycznego i ewentualnych uszkodzeń. Przy zgłaszaniu reklamacji dostawy należy zrobić dokumentację fotograficzną która umożliwi nam sprawne rozpatrzenie i weryfikację zakresu reklamacji i uszkodzeń. Dokumentację taką należy przesłąć wraz ze zgłoszeniem mailowym na adres: [email protected] , powinny sie w niej znajdować:

- zdjęcie całości palety z dostawy, której dotyczy zgłoszenie, z widocznym uszkodzonym/ zgłaszanym towarem, miejscem w którym stał na palecie; 

- zdjęcie etykiety zgłaszanego produktu, z nazwą, ewentualnie dodatkowo kodem EAN, partią produkcyjną, odcieniem i kalibrem (w przypadku płytek ceramicznych);

- zdjęcie zgłaszanego towaru w opakowaniu, obejmującego cały produkt; 

- zdjęcie zgłaszanego towaru bez opakowania pokazujące uszkodzenie i ilość towaru którego dotyczy zgłoszenie. 

W przypadku braków w zgłoszeniu reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni do daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Masz dodatkowe pytania?