Dostawa w sklepie Domni

Jak wysyłamy towar?

Dostawa w sklepie Domni

Paczkę lub paletę z towarem przygotowujemy na naszym magazynie logistycznym do wysyłki i przekazujemy kurierowi do odbioru w maksymalnie 24 godziny. Przesyłka zostanie dostarczona, po uprzednim kontakcie od kuriera w ciągu następnych 24-48 godzin. Łączny czas dostawy z reguły nie przekracza 2 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.
2:00 min
0
0

- Produkty wysyłamy z największego centrum dystrybucji w branży łazienkowej.
- Dokumentujemy fotograficznie każdą przesyłkę przed wysłaniem.
- Koszty wysyłki zaczynają się od 29 zł i zależne są od rodzaju asortymentu w koszyku.
- Dla zamówień o wartości powyżej 1.500 zł wysyłka i dostawa GRATIS!
- Płatność online, zwykłym przelewem lub za pobraniem.
- Masz pytania? Pomożemy!

Jak zabezpieczamy produkty do wysyłki? [zobacz film]


Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest starannie zapakowany. Każda przesyłka przed wysłaniem jest odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami i sprawdzona. Na magazynie występuje całkowita podwójna kontrola wyjściowa towaru, tak od strony ilościowej jak i jakościowej. Wszystkiego pilnuje nowoczesny system WMS, który kontroluje także partie produkcyjne towaru i pilnuje ich wydania.

Pilnowanie jednorodności wydania partii produkcyjnej, co jest szczególnie ważne w przypadku płytek ceramicznych, jest jedynym takim unikalnym rozwiązaniem w magazynie logistycznym tej branży w Polsce. Dzieki temu systemowi można sprawdzić dostępność i zamówić konkretną partię produkcyjną towaru.


Dodatkowo wykonujemy automatyczną dokumentację fotograficzną każdej wysłanej przez nas palety przed przekazaniem jej firmie kurierskiej. Każda wysłana przez nas paleta posiada komplet 10 zdjęć przed i po zafoliowaniu, które są archiwizowane i przechowywane przez trzy miesiące. Dzieki temu kontrolujemy jakość i kompletność dostaw do naszych klientów, a także jesteśmy w stanie weryfikować wszelkie reklamacje tak ilościowe jak i jakościowe po dostawie.

Większość naszych produktów ze względu na wagę i ich specyfikę, dostarczanych jest przesyłkami paletowymi, odpowiednio zabezpieczonymi do transportu. Należy pamiętać, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do lokalu. Koszt wysyłki nie obejmuje kosztu wniesienia, a firmy kurierskie nie oferują takiej usługi.

Jaki jest koszt wysyłki?

Ostateczny koszt zamówienia przeliczany jest indywidualnie do każdego zamówienia, biorąc pod uwagę wagę i rozmiar przesyłki. Po dodaniu produktów do koszyka, wpisaniu adresu dostawy i wyborze sposobu dostawy, pojawi się finalna wartość dostawy produktów. Ceny przesyłki zaczynają się od 29 zł.


Wysyłka kurierem paczki do 30kg (baterie łazienkowe, akcesoria, małe płytki dekoracyjne itp.) - 29 zł


Wysyłka spedycją/kurierem palety do 1.200 kg (płytki ceramiczne, ceramika sanitarna, meble łazienkowe, wanny, brodziki, kabiny itp.) - od 149 zł


System liczy koszt dostawy dnamicznie i podaje ostateczną jego wartość po przejściu do opcji dostawy w koszyku. Oznacza to, że często koszt dostawy teoretycznie dwóch palet nie będzie wielokrotnością ceny dostawy jednej palety, tylko będzie wynikał z przeliczenia systemu. Może być mniejszy lub wiekszy od matematycznego wyliczenia [koszt palety] x2. W wypadkach wątpliwych, jeśli system będzie podawał anormalny i zawyżony koszt dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przed potwierdzeniem zamówienia.

Metody płatności

Zamówienia można opłacić za pomocą:

System Przelewy24
Twoją płatność zaksięgujemy od razu po zakończeniu transakcji. Produkty z koszyka zostaną natychmiast zarezerwowane.

Przelew tradycyjny 
Na Twój adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania przelewu bankowego. Księgowanie takiej płatności może trwać nawet kilka dni. Powiadomimy Cię mailowo, gdy przelew do nas dotrze. Produkty z koszyka zostaną zarezerwowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar.

Płatność przy odbiorze
Twoje produkty zostaną zarezerwowane po zatwierdzeniu zamówienia przez obsługę e-sklepu. Do tego czasu inni klienci będą mogli wykupić towar. Dodatkowy koszt płatności przy odbiorze wynosi 25 zł. UWAGA -  płatność przy odbiorze (za pobraniem) jako opcja dostępna jest tylko dla użytkowników zarejestrowanych (posiadających konto w naszym portalu) i zalogowanych.

Rodzaje dostawy

Wszystkie produkty  wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Nie ma możliwości odbioru osobistego.


Korzystamy z usług firmy DPD w zakresie wysyłek kurierskich do 30kg, a także trzech firm spedycyjnych w zakresie wysyłek paletowych. Obsługę dostawy palet realizujemy spedytorami: Schenker, Jas-FBG, Pekaes. Zlecenia są przydzielane dynamicznie w zależności od lokalizacji dostawy, kierunku i obciążenia linii. Dlatego w chwili złożenia zamówienia nie jesteśmy w stanie przekazac informacji, jakim spedytorem dostawa dotrze. Informację taką przekazujemy w odpowiednim momencie, po przygotowaniu wysyłki na magazynie, za pomocą powiadomienia mailowego wraz z określeniem nazwy kuriera, numerem listu przewozowego i linku do śledzenia przesyłki.

Magazyn logistyczny

O dostępność i sprawną wysyłkę zakupionych przez Państwa w Domni towarów dba Centrum Logistyczne LogiQ.


To największy i najnowocześniejszy magazyn branży dystrybucji płytek ceramicznych, wyposażenia łazienek i kuchni. Na powierzchni 15 tys. m2 znajduje się prawie 30 tys. miejsc paletowych, strefy kompletacji dynamicznej, stacje kontroli wyjściowej oraz strefy obsługi transportowej dostaw i wysyłek. Na magazynie istnieje około 50 tys. indeksów produktowych, a na stanie posiadamy największy w Polsce zasób i dostępność asortymentu z branży. Magazyn jest obsługiwany przez szereg najnowocześniejszych systemów informatyczych i zarządzania magazynem, a także logistyką.


Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia dotarły do Państwa jak najszybciej i jak najsprawniej. W ciągu doby z naszego magazynu wyjeżdża ok. 500 palet przygotowanego i zabezpieczonego towaru! Magazyn LogiQ pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, w systemie dwóch zmian (od 6 do 22). W sytuacji znacznego wzrostu ilości zleceń magazyn jest w stanie szybko zmienić system pracy i obsługiwać wysyłki całą dobę. Obecnie obsługą i realizacją zamówień w LogiQ na magazynie zajmuje się 80 pracowników, a 20 osób pracuje w działach logistyki i wsparcia biurowego. Centrum Logistyczne LogiQ znajduje się w Koluszkach, przy ul. Nasiennej 15.

Stany magazynowe i dostępność towaru

Informacja o dostępnej ilości produktów wyświetlana w naszym sklepie, jest rzeczywistym i odświeżanym na bieżąco stanem produktów na magazynie, możliwym do realizacji szybkiego zamówienia. Nasza strona jest zintegrowana informatycznie z systemami ERP i WMS w magazynie centralnym, a więc wszystkie informacje są pobierane i wyświetlane w czasie rzeczywistym w sklepie internetowym. W żaden sposób nie ukrywamy ani nie zmieniamy sztucznie dostępności i stanów magazynowych towarów. Dzięki temu możecie mieć Państwo pewność, że produkt, który chcecie zamówić i widzicie w odpowiedniej ilości, będzie dostępny do zamówienia.

Trzeba mieć jednak na uwadze, że tylko „szybka płatność online” gwarantuje natychmiastową rezerwację towaru i realizację zamówienia w naszym sklepie. Przy kilkuset zamówieniach na dobę, dostępne ilości produktów zmieniają się bardzo szybko. Produkt, który widzą Państwo jako dostępny na magazynie w danej chwili, za godzinę może być już wyprzedany. Dlatego, aby usprawnić Państwu proces zakupowy (szczególnie w weekendy), sugerujemy wybór szybkiej płatności online i opłacenie zamówienia z góry. Wtedy zamówienie trafia systemu jako priorytetowe i jest od razu potwierdzone. To zagwarantuje rezerwację zasobu na magazynie i realizację zamówienia w pierwszej kolejności. W sytuacji, w której płatność będzie przelewem tradycyjnym lub za pobraniem, zamówienie musi zostać potwierdzone manualnie przez obsługę sklepu. W przypadku zamówień składanych wieczorem lub w weekend oraz poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta, takie zamówienie będzie potwierdzone z opóźnieniem (następnego dnia roboczego, lub w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie). To może wpłynąć na opóźnienie rezerwacji zasobu towaru, a w sytuacjach skrajnych, prowadzić do niemożliwości realizacji zamówienia z powodu braku zasobów magazynowych.


Zwrot towaru

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktów znajdziesz pod tym linkiem: https://domni.pl/zwroty 

Reklamacja towaru

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji towaru znajdziesz pod tym linkiem: https://domni.pl/reklamacje 

Masz dodatkowe pytania?