Trzecia edycja AXOR Futures
Przed nami trzecia edycja wydarzenia online AXOR Futures. Tegoroczne rozmowy będą przebiegać pod hasłem: „Luxury Gets Personal”.
Marka Axor należąca do Hansgrohe Group niemal przed rokiem zainaugurowała swą nową, cyfrową platformę AXOR Futures, która skupia się na nowych osiągnięciach architektury i wzornictwa przemysłowego. Platforma skupia wielu ekspertów z różnych branż, umożliwiając wymianę zdań o szeroko pojętym designie.

„Poprzez AXOR Futures oferujemy wyjątkową możliwość wglądu w nowe sposoby myślenia o wpływie zjawisk społecznych na projektowanie wnętrz oraz produktów dla świadomych odbiorców. W trzeciej odsłonie serii, zatytułowanej „Luxury Gets Personal”, badamy rosnące zapotrzebowanie na personalizację przedmiotów, zastanawiamy się nad przyszłością indywidualizacji, a także analizujemy sposób, w jaki łazienka stała się centrum tego trendu” – mówi Anke Sohn, szefowa marketingu marki AXOR.



Trzecia edycja wydarzenia będzie przebiegać pod hasłem: „Luxury Gets Personal”. Architekci, projektanci i obserwatorzy trendów podczas prelekcji skierowanych do projektantów, architektów i wszystkich miłośników dobrego designu poruszą między innymi temat personalizacji przedmiotów, roli łazienki we współczesnych przestrzeniach, projektowaniu na zamówienie.
W spotkaniu wezmą udział: Oona Horx Strathern (mówczyni, autorka publikacji i ekspertka ds. trendów), Richard J. McConkey (założyciel A Studio Between) oraz Andreas Diefenbach (projektant produktu i partner zarządzający PHOENIX).
Wydarzenie prowadzone w języku angielskim odbędzie się 8 listopada 2022 r. o godzinie 10:00 i 17:00.
Obowiązuje rejestracja: www.axor-design.com/int/axor-futures-registration
AKTUALNE I NADCHODZĄCE WYDARZENIA


